onsdag 19. november 2008

Scrappehuset- Utfordring- Ingvild Bolme

Utfordringen finner du her
--------------------------------------------------
Bildene jeg har brukt på denne er ikke klippet til av meg, har tatt de ut av mammas album og hun har klippet litt av det ene bildet. Bildene er tatt når vi var på en av våre mange vinterferier som barn. Disse bildene betyr mye for meg fordi vi ikke har så mange bilder fra denne tiden. Jeg Ville at denne LOen skulle få en skikkelig vinter-look, derfor er alt i hvit, grått og rosa. Snøkrystaller og glitter var en selvfølge.

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Flott løsning på oppgaven!!!:)

Takk for at du deltar hos oss i Scrappehuset!!:)

Mona sa...

Hold da op - hvor er det et flot LO!!! Jeg er vild med al teksturen - de smukke farver og det hvide sne look - det er lykkeds dig at lave!!!

Lille Meg. sa...

Nyyyydelig!!!